Default leaderboard ad

    Aika_(Artist), Lucy

    Aika_(Artist) Lucy (383x621, 236.1KB)

    Comment ID #41313

    Colored, but my scanner sucks so the quality isn't very good here...ah well.

    Aika 4 years ago.

    Comment ID #41315

    Good job!

    Seppucrow 4 years ago.

    Comment ID #41357

    now it looks even cuter x3

    Lisa 4 years ago.

    Comment ID #41363

    UGUUUUUUUUUUUU ;_____;

    Taeshi 4 years ago.

    Augustus, AugustusxLucy, Lucy, Rose_(Artist)

    Augustus AugustusxLucy Lucy Rose_(Artist) (590x781, 43.7KB)

    Only showing 10 of 21 comments. Click image to view all.

    Comment ID #40604

    JAAAAAA

    RedJack 4 years ago.

    Comment ID #40615

    Nah

    Murderer 4 years ago.

    Comment ID #40616

    Oh Yus.

    NightFaller 4 years ago.

    Comment ID #40617

    Aye!

    Fayt 4 years ago.

    Comment ID #40620

    non.

    flara 4 years ago.

    Comment ID #40623

    No.

    RachelVang 4 years ago.

    Comment ID #40645

    TOTAL YESH! F*CK YOU NOS!!!! >:)

    Cata83 4 years ago.

    Comment ID #40648

    ^No

    Murderer 4 years ago.

    Comment ID #40672

    NOOOOOOOPE! Chuck Testa.

    Seriously though, awesome drawing.

    johnny_hurricane 4 years ago.

    Comment ID #41350

    YES YES YES

    Lions4eva 4 years ago.

    Camilion_(Artist), Hamshi_(Artist), Paulo, PauloxSandy, Sandy

    Camilion_(Artist) Hamshi_(Artist) Paulo PauloxSandy Sandy (800x533, 157.7KB)

    Comment ID #40099

    I get the impression Paulo should be wiggling his tail.

    I dunno why.

    jackkuro 4 years ago.

    Comment ID #40100

    Here's a pairing we don't see very often

    very cute!

    SpaceMouse 4 years ago.

    Comment ID #40102

    We need more PauloxSandy. They're adorable together.

    johnny_hurricane 4 years ago.

    Comment ID #40108

    CHEATER CHEATER CHEATER CHEATER CHEATER CHEATER CHEATER CHEATER

    Luigifan 4 years ago.

    Comment ID #40111

    I LOVE ITTT will help on PauloxSandy

    lucas 4 years ago.

    Comment ID #41308

    I LOVE YOU BOTH FOR THIS ;_;

    Johnny is right, WE NEED MOAR PAULOxSANDY

    HappyCat 4 years ago.

    cookie, Lily, Tabris_(Artist)

    Lily Tabris_(Artist) cookie (596x799, 133.6KB)

    Comment ID #41291

    awesome

    Meowth 4 years ago.

    Lucas_(Artist), Sandy

    Lucas_(Artist) Sandy (1085x792, 38.6KB)

    Comment ID #41264

    requested by charlie1122 :D

    lucas 4 years ago.

    Comment ID #41270

    I'm.... mildly confused...

    Is that a banana with a Sandy face on it? And what is Sandy holding?

    Anialator 4 years ago.

    Comment ID #41272

    I think she's wearing a boxing gloves and she'll beat-the-hell out of that banana with lucy's face on it...XD

    Ronyle143 4 years ago.

    Comment ID #41282

    HAHA YES. THANK YOU.

    charlie1122 4 years ago.

    Daisy, Puffyahnna_(Artist), sketch

    Daisy Puffyahnna_(Artist) sketch (479x550, 64.7KB)

    Comment ID #41269

    Is she about to take flight with those ears? 0_0

    Anialator 4 years ago.

    Augustus, Lucy, Puffyahnna_(Artist), sketch

    Augustus Lucy Puffyahnna_(Artist) sketch (1101x1239, 243.2KB)

    Comment ID #41255

    No Idea :/

    puffyahnna 4 years ago.

    Comment ID #41256

    Just because it has Lucy and Augustus in the same picture doesn't mean it's a LucyxAugustus picture.

    Radial 4 years ago.

    Comment ID #41257

    @Radial: Oh Okay your right. i edit

    puffyahnna 4 years ago.

    Comment ID #41268

    DAT GRAMMAR

    Anialator 4 years ago.

    charlie1122_(Artist), Lucy

    Lucy charlie1122_(Artist) (616x822, 189.0KB)

    Comment ID #41253

    I was gonna post a picture i drew...but then drew over it...So yeah..idk. i will take requests, since i have no life!!

    charlie1122 4 years ago.

    Comment ID #41267

    Draw lucy beat Banana (haha)

    lucas 4 years ago.

    Lucas_(Artist), Lucy

    Lucas_(Artist) Lucy (1030x763, 130.4KB)

    Comment ID #41167

    its kinda cramped cuz i use too much colours.... but still,pwease don hate it X( and also,I WANT SOMEZ REQUEST TOO Furious Abbey

    lucas 4 years ago.

    Comment ID #41169

    Human Paulo looking badass?
    She's looks so cute :D

    Osarx 4 years ago.

    Comment ID #41186

    @Osarx

    ya, human paulo looking badass 8D

    lucas 4 years ago.

    Comment ID #41252

    you should draw...SANDY PUNCHING A BANANA.

    charlie1122 4 years ago.

    Comment ID #41262

    @ Charlie1122

    yay! first request!

    lucas 4 years ago.

    Lucas_(Artist), Lucy

    Lucas_(Artist) Lucy (1143x675, 76.9KB)

    Comment ID #41251

    cuute~

    charlie1122 4 years ago.

    1 ... 518 519 520 521 522 ... 793