Burst leaderboard ad

    animated, Augustus, Daisy, jeddings123_(Artist)

    Augustus Daisy animated jeddings123_(Artist) (256x192, 323.7KB)

    Comment ID #24764

    When I saw Taeshi's character chart I noticed that Augustus is less than an inch shorter than Daisy. I couldn't resist making fun of it.

    jeddings123 4 years ago.

    Comment ID #24765

    And yeah, it was a quickie....but it's just a one-off. ;)

    jeddings123 4 years ago.

    Comment ID #24790

    Most-likely temporary, but, failing that, it's still funny.

    Hoheh 4 years ago.

    Comment ID #24791

    Pretty cool. Would be nicer if you sped up the move speed a bit, though.

    Anonymous #1 4 years ago.

    Comment ID #24801

    ahahahahhahahahahahhahaha loooooooool ohlololololololololol ahahaha poor agustus :D ehe ehehehe :P btw GREAT ANNİMATİON. i love augustus' expressions he is so darn cuuute :3

    Anonymous #2 4 years ago.

    Comment ID #24857

    Pretty okay drawings, though as you already know Daisy is shorter than Augustus.

    JuniorBoomer 4 years ago.

    Comment ID #24873

    Way to ruin the moment, JB. It was an honest mistake. I already regret making the stupid thing, okay?! D:<

    jeddings123 4 years ago.

    Comment ID #24888

    I'm just pointing it out for people who actually thought it was true.

    JuniorBoomer 4 years ago.

    Comment ID #28890

    =.=|| You're right, I'm sorry. Can you please tell Taeshi to delete it though...it kind of makes me annoyed to look at it.

    jeddings123 4 years ago.

    blood, Justin, Marshmallow_(Artist), Molly, weapon

    Justin Marshmallow_(Artist) Molly blood weapon (800x848, 115.9KB)

    Only showing 10 of 16 comments. Click image to view all.

    Comment ID #22422

    Genderbent?

    Anonymous #3 4 years ago.

    Comment ID #22423

    Mollith, MOOOOOOLLLLLITH!! So Good.

    I never get tired of her pictures...

    Leaving_a_Comment 4 years ago.

    Comment ID #22425

    Holy crap! This is awesome! :D

    Shizu-tan 4 years ago.

    Comment ID #22430

    this is REALLY cute! also, is this inspired from a game or something? if so, what game? for critique, the scythe could use some work... she kinda looks like Norm from the game Atelier Iris. :P lol. and the blood is red. not brown. but still, very cute!

    Kitsonpaw 4 years ago.

    Comment ID #22433

    Thanks for the critique, Kitson. :3 I love it when people point out flaws that I might have missed. Nah, no game inspiration here. Just another style experiment.

    Marshmallow 4 years ago.

    Comment ID #22492

    Everybody loves Necrololi Molly. And/or Molly in general.

    Hoheh 4 years ago.

    Comment ID #22538

    dude...epic!

    Anonymous #4 4 years ago.

    Comment ID #25153

    KICK. ***.

    Anonymous #5 4 years ago.

    Comment ID #28881

    why dose everyone think of Lucy as some killer that wields a grim reaper scythe?

    Anonymous #6 4 years ago.

    Comment ID #28882

    My mad didnt mean to say Lucy I mean Molly My bad yo XD

    Anonymous #7 4 years ago.

    Comedy_(Artist), Gnukko_(Artist), Lucy, meme, Stacy, Sue

    Comedy_(Artist) Gnukko_(Artist) Lucy Stacy Sue meme (865x722, 2.4MB)

    Only showing 10 of 27 comments. Click image to view all.

    Comment ID #25663

    i believe i can fly like a nyan cat lol

    Anonymous #8 4 years ago.

    Comment ID #25681

    Win.

    LynneKatrea 4 years ago.

    Comment ID #25687

    Pretty incredible.

    - SJ

    Anonymous #9 4 years ago.

    Comment ID #25745

    You sir, have won all of internets.

    ALL OF THEM.

    Anonymous #10 4 years ago.

    Comment ID #25882

    i'm actually listening to the nyan cat as i came accross this...

    Anonymous #11 4 years ago.

    Comment ID #25890

    YESSSSSSS!

    Anonymous #12 4 years ago.

    Comment ID #26069

    For those of you utterly lost, here you go.

    http://nyan.cat/

    God, this made me laugh. xD

    Nanie 4 years ago.

    Comment ID #26245

    Awesome, simply AWESOME! xD

    Anonymous #13 4 years ago.

    Comment ID #26580

    XDXDXDXDXD lololololololololololololololololololololol lol lol lol lol lol lol l o l im done...... by the way man, friggen halarious, epic win.

    TheDarkOne 4 years ago.

    Comment ID #28879

    so shes about to jump off a building and ppl thing she genna commit suicide. after jumping she transforms into po[tar nyan cat... how awsome can you get 8D

    Anonymous #14 4 years ago.

    Chirpy, David, Lucy, Mike, Paulo, Skykitty_(Artist), Taeshi, Yashy

    Chirpy David Lucy Mike Paulo Skykitty_(Artist) Taeshi Yashy (1682x2333, 2.5MB)

    Only showing 10 of 24 comments. Click image to view all.

    Comment ID #17934

    This is awesome.

    Anonymous #15 4 years ago.

    Comment ID #17951

    This might eventually be voted as number 1 bittersweet spin off.

    Anonymous #16 4 years ago.

    Comment ID #17993

    Cool comic bro. ^.^

    Anialator 4 years ago.

    Comment ID #18328

    Lol at taeshi in last panel
    "What the F*** is this!"

    Anonymous #17 4 years ago.

    Comment ID #18602

    "That's right, now let's go house and make babies."

    Anonymous #18 4 years ago.

    Comment ID #19280

    Lol, penislessXD

    I laugh my *** off right now. Rly.

    Comostraut 4 years ago.

    Comment ID #23244

    yes!!! summary of all de chapters!!!!! yaaaay lol

    macaron 4 years ago.

    Comment ID #23778

    Awesome and funny

    Anonymous #19 4 years ago.

    Comment ID #26347

    HOLY **** I would love to see the comic remade like this...just for fun

    Darkwolf328 4 years ago.

    Comment ID #28872

    LOL at Paulo's "***"

    Itzumi 4 years ago.

    Lucy, Mike, Xetch_(Artist)

    Lucy Mike Xetch_(Artist) (568x636, 175.3KB)

    Comment ID #21630

    I GOT THIS FOR LIKE MY BIRTHDAY PRESENT OR SOMETHING AND IT IS AMAZING AND XETCH GAVE ME THE PICTURE AND OH MY GOD IT IS SO DELICIOUS AAAAA

    Taeshi 4 years ago.

    Comment ID #21637

    Man, this is pretty awesome. That scruffy, unfinished look really works.

    SushiJaguar 4 years ago.

    Comment ID #21813

    but..lucy looks like a man, like a gay one

    Dante 4 years ago.

    Comment ID #21823

    you're a gay one

    Taeshi 4 years ago.

    Comment ID #23061

    ^Lololol

    I LOVE this too! It's so cute and misterious~~

    Anonymous #20 4 years ago.

    Comment ID #28848

    Taeshi :D I agree with cus you made the website and that makes you magic :D

    Anonymous #21 4 years ago.

    Dancing-sword_(Artist), McCain, Paulo, Sue

    Dancing-sword_(Artist) McCain Paulo Sue (1020x1217, 558.1KB)

    Only showing 10 of 19 comments. Click image to view all.

    Comment ID #8756

    Why does none of them care 'bout Mcain? I mean he's really smart like Sue.

    We can adore him a bit right.?.?

    Nina28 4 years ago.

    Comment ID #8776

    Oh my god, you, sir, are my hero. This is hilarious! I cracked the hell up when I hit panel 3!

    Luei 4 years ago.

    Comment ID #8794

    MONTY PYTHON LIVES

    Anonymous #22 4 years ago.

    Comment ID #8803

    lol lumeberjack

    runo 4 years ago.

    Comment ID #8827

    I love you.... this is just awesome. This is why McCain is the best fan character.

    And now, number 1... the larch... the. larch.

    I must find other challenges. Maybe some Boondock Saints or something... *ponders ideas*

    David_Ideas_Inc 4 years ago.

    Comment ID #8847

    YESSSSS!!!!

    Oh my god, I seriously loled! Literally!

    Anonymous #23 4 years ago.

    Comment ID #8850

    =D

    kirby123 4 years ago.

    Comment ID #8851

    YOU NEED A THUNDERCATS REFERENCE ONE PLZ :3.

    Anonymous #24 4 years ago.

    Comment ID #8951

    So THAT'S what he has under there.
    Also, this is amazing in all ways. Bravo.

    gameking218 4 years ago.

    Comment ID #28846

    You are now my new favorite friend in the galaxy.

    Anonymous #25 4 years ago.

    Graypelt_(Artist), Lucy, Mike

    Graypelt_(Artist) Lucy Mike (616x777, 456.0KB)

    Comment ID #28734

    Check the source for credit on the person! So you can visit their site ;.;

    Taeshi 4 years ago.

    Comment ID #28741

    Wooow...
    I wish I could draw that awesomely!

    Fayt 4 years ago.

    Comment ID #28742

    Oh my **** that is amazing

    Anonymous #26 4 years ago.

    Comment ID #28748

    very nice job!!
    i like how you included your hand and pencil. i love people who do that :3
    nice shading

    ~macaron

    Anonymous #27 4 years ago.

    Comment ID #28760

    @Fayt: I wish I could draw. At all. Noo talent whatsoever. XD

    Hoheh 4 years ago.

    Comment ID #28781

    I wish I cared that I can't draw.

    Anonymous #28 4 years ago.

    Comment ID #28822

    very, very nice pencil work there O.o

    Migrant 4 years ago.

    Comment ID #28845

    prettiful

    Anonymous #29 4 years ago.

    Amaya, ZoeStellan_(Artist)

    Amaya ZoeStellan_(Artist) (640x1223, 389.5KB)

    Comment ID #28819

    It turned out pretty good.

    Still want an official one though.

    zoestell37 4 years ago.

    Comment ID #28821

    Pretty damn awesome.

    - SJ (ha ha bread **** you)

    Anonymous #30 4 years ago.

    Comment ID #28836

    ahahah epic use of **** yea guy. win.

    Anonymous #31 4 years ago.

    Comment ID #28838

    Nyaaaa, this is so cute Zoezoeeee~! CCCC: Awesome jobbbb~!

    NOW GIMME A COPY. *brick'd* (JK)

    RachelVang 4 years ago.

    Lucy, Paulo, PauloxLucy, Pchan_(Artist)

    Lucy Paulo PauloxLucy Pchan_(Artist) (1920x1200, 680.9KB)

    Only showing 10 of 11 comments. Click image to view all.

    Comment ID #28300

    Such a long time.. sorry for not uploading nothing but i just broke up a while ago.. i was kinda depressed, but im doing better now, plus school, sports so im kinda short on time..! hope you like it!! actual size 1920x1200 wallpaper,
    you can send me request for smaller wallpapers to pchan_heaven@hotmail.com !

    P-Chan 4 years ago.

    Comment ID #28302

    @P-Chan

    it's a very beautiful pic, so it definitely worth the wait :D

    that_other_guy 4 years ago.

    Comment ID #28305

    My MP3 player is evil. Or possessed by Taeshi and the spirits of the characters in BCB...
    But everytime I look at a Mike x Lucy or Paulo x Lucy picture, my player starts playing Lucy by Skillet...

    <_< Very strange...

    Fayt 4 years ago.

    Comment ID #28308

    @that_other_guy

    Thanks ^^!

    P-Chan 4 years ago.

    Comment ID #28309

    Haeven't seen one of these for a while. Like the others very nice work.

    Grubey 4 years ago.

    Comment ID #28327

    Silly Paulo, cheating is for losers.

    - SJ

    Anonymous #32 4 years ago.

    Comment ID #28332

    Boy, Lucy's left melon sure looks sharp today. Cough.

    Anonymous #33 4 years ago.

    Comment ID #28337

    @ Anon3:
    That's not the whole...*ahem*...'melon'. The rest of it is over-shadowed by her arm...

    Fayt 4 years ago.

    Comment ID #28355

    lucy looks sad

    krysys 4 years ago.

    Comment ID #28811

    God i love pauloxlucy D:

    Cookie 4 years ago.

    Jasmine, Shmeba_(Artist)

    Jasmine Shmeba_(Artist) (744x965, 157.1KB)

    Comment ID #28786

    it might just be me but i think this is a repost

    Anonymous #34 4 years ago.

    Comment ID #28787

    not at all
    ~shmeba

    Shmeba 4 years ago.

    1 ... 546 547 548 549 550 ... 698