Burst leaderboard ad

Image

Candybooru image #1496, tagged with BCB_Art_Meme David Edamnit_(Artist) Lucy McCain Mike Stacy Sue SuexMcCain Yashy meme

Comments

Comment ID #4365

gay

Anonymous #1 4 years ago.

Comment ID #4366

#7

Gabriel_Kaxbe 4 years ago.

Comment ID #4370

O.o

Frustrated_Writer 4 years ago.

Comment ID #4373

I think I know who anon is XD

Sciver 4 years ago.

Comment ID #4375

WHO AM I LOLOL

Anonymous #2 4 years ago.

Comment ID #4380

It's like a YouTube poop.

RickAstley 4 years ago.

Comment ID #4385

SOMEHOW this reminds me Sweet bro and Hella jeff

Anonymous #3 4 years ago.

Comment ID #4397

*grabs a shotgun*

Obi 4 years ago.

Comment ID #4403

...Crappy drawing, but the sheer ridiculousness made me LOL

Anonymous #4 4 years ago.

Comment ID #4407

I lol'd at 7

Sonata 4 years ago.

Comment ID #4422

HAHAHA! troll face...

Ark 4 years ago.

Comment ID #4538

lmao@toastzilla

Anonymous #5 4 years ago.

Comment ID #4898

lol...I'm surprised tae hasn't deleted it for Q7

YanYang 4 years ago.

Comment ID #5133

LOL EPICNESS

Anonymous #6 4 years ago.

Comment ID #5776

AHAHAHA
this made me laugh harder than it should have

Nikkoliah 4 years ago.

Comment ID #6037

well that was.......umm......shite!

Anonymous #7 4 years ago.

Comment ID #9133

yes ._.

The_Captain1228 4 years ago.

Comment ID #12757

wtf...

Anonymous #8 4 years ago.

Comment ID #13087

this is realy weird... but real stupidly funny.

kylus 4 years ago.

Comment ID #23406

what the.... whats happening at 12? ...lol

macaron 4 years ago.

Comment ID #24394

Fake and gay

Anonymous #9 4 years ago.

Comment ID #27696

oh no muh nose O_o

Anonymous #10 3 years ago.

Comment ID #31330

Thats honestly pretty funny.
Plus, SOUPPY IS SPY!
But still, it is kinda' crappy, but my comment wouldn't affect you much as I probably can't draw something better.
-Killic33

Anonymous #11 3 years ago.

Comment ID #31636

*kills self*

Jicak4t 3 years ago.

Comment ID #56086

This made me laugh so hard

Wildphyre-Pyro 2 years ago.