Default leaderboard ad

Image

Candybooru image #3331, tagged with Midnightgem23_(Artist) Sandy kittens

Comments

Comment ID #24683

I FORGOT SANDY'S EYES WERE GRAY. SJFKSDKJG.
Mike is not the father btw. |D

MidnightGem23 8 years ago.

Comment ID #24684

Thank you for who ever deleted the other one. ^owo^

MidnightGem23 8 years ago.

Comment ID #24685

Regardless, it's adorable, and as to your previous poll for next subject, I'll reiterate Jasmine/Augustus.

Klaus

Anonymous #1 8 years ago.

Comment ID #24686

I did~!

PauloxDaisy child just because I'm curious how you'll go with that, since all your babies have been from white/black/grey parents before.

Taeshi 8 years ago.

Comment ID #24690

Interesting Who's the father?

Grubey 8 years ago.

Comment ID #24713

i think mikes the father, even tho im a mikexlucy fan.

Anonymous #2 8 years ago.

Comment ID #24716

Best you reread the authors post on it anon2.

Very cute picture btw ^_^

Bearkidney 8 years ago.

Comment ID #24719

daaaaaw :D theyre sooo cute :3 you could do an augustus one!!! :O or an abbeyXdaisy :)

~macaron
still toooo lazy to log in :P

Anonymous #3 8 years ago.

Comment ID #24733

Mike's not the father. >XD
Probably some dude she hooks up with.
...It's probably Carter. -GASP-

MidnightGem23 8 years ago.

Comment ID #24749

I DEMAND SHE HOOK UP WITH AUGUSTUS. -Tsukaiz

Anonymous #4 8 years ago.

Comment ID #24776

That's pretty cute, even if Sandy is a *****

(lol jokes)

-SJ

Anonymous #5 8 years ago.

Comment ID #24904

So who's the father then, Liam XD?

Anonymous #6 8 years ago.

Comment ID #25252

lemme guess...

MACAIN.

Anonymous #7 8 years ago.

Comment ID #26025

Who is the father??? Hope it's not Mike...

Anonymous #8 8 years ago.

Comment ID #26752

I agree with Anon7...
It was McCain...

Fayt 8 years ago.

Comment ID #27711

Thought about it.
Augustus.

;D If I spelled his name right, lol OTL

-MidnightGem23 here; too lazy to login

Anonymous #9 8 years ago.

Comment ID #36999

Well,the darn kid looks like Sandy.....

She got a abortion and adopted?

Anonymous #10 7 years ago.

Comment ID #48133

Orrrrr Agustus maybe the father >w>

Either that this is still cute c:

HappyCat 7 years ago.